torsdag 15. mars 2012

Jeg har strikket! I have been knitting!

Jeg har tre søte barnebarn. Alle tre jentene har fått søte Cupkakeluer og eldste jenta har fått Mariusgenser.

I have been knitting for my sweet granddaughters.

Takk til Desiree for inspirasjonen til Mariusgenseren. Da jeg så den hun hadde strikket til sitt barnebarn var jeg straks i gang med mitt strikkeprosjekt.

Cupkakelue-oppskriften fant jeg i denne fine bloggen. Endret litt på toppen av lua slik atdet ble et lite bær der i stedet. De minste jentene fikk også snor på sine luer. Jeg har strikket luene med et garn som heter Sublime. Det kjøpte jeg hos Mauds garn.



3 kommentarer:

eba sa...

Heldige barnebarn! Så det er ikke bare papir du er flink med ;)

Filharmonica sa...

Så flott Hanne!! Nydelig Mariusgenser og de cupcakeluene er jo bære herlige :-))

Hermine sa...

Awesome, great knitting.