mandag 27. februar 2012

Acrylic paint and Distress Marker picket fence

Akrylmaling sammen med Distress Marker picket fence og stempling!
Acrylic paint together with Distress Marker picket fence and stamping!


Bilde/Image: Whymsicalmusings on Etsy.











Dylusions stencil from Dyan / Ranger
Distess Marker from Ranger

Jeg har kjøpt et par ekstra Distress Markere picket fence som jeg bruker sammen med akrylbakgrunnene mine. De kommer til å bli mye brukt framover!

I have bought a couple of extra Distess Markers picket fence to use together with my acrylic backgrounds. I have a feeling that I will use them a lot in the future!





Bakgrunn/Background


Innsiden/Inside


Tekst/Text: North Star Stamps

12 kommentarer:

Sandy sa...

Wow this is stunning.
Really great work. This rock.

Stempelhexe sa...

Was für ein tolles Werk, danke fürs Zeigen.

LG
Ulla

Pink Lady68 sa...

Ble kjempe stilig og flott, Hanne!!
Og veldig tøft:-)

Ha en fin kveld!
Klem Laila.

Pauline sa...

Kjempestilig, både utenpå og inni!! :-)

Nina sa...

Kjempelekkert !
Det er flott med hjemmelagde bakgrunner

:-) Nina

PS - jeg arrangerer en ATC swap hvis du har lyst til å være med
http://www.ninashobby.blogspot.com/2012/02/atc-swap.html

Anne sa...

Virkelig flott. :)

TrineH sa...

Hei :)
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Måtten jo inn og se på kortet ditt og det ble jo fantastisk kult. Og heldige deg som fikk kjøpt stensilene til Dyan. Jeg skal ha dem alle sammen men må vente til de kommer inn igjen i butikken .Vi fikk ikke lov å kjøpe med engang de kom..så jeg må smøre meg med tålamod..*sukk*

Ha en strålende kveld.
Legger meg til som følger også jeg :)

Trine

Anne Kristine sa...

Åh!! Så flott !!
Wow..dette var kjempestilig!
Så moro å treffe deg hos Bikuben.
Håper vi kan treffes igjen en gang.
Klem til deg
Anne

Annes Art sa...

Beautiful Hanna!
Can't we see you in Zeist?

Inger sa...

Himla läckert! Tänk att önskelistan aldrig sinar. Jag har försökt värja mig mot distresspennorna men nu fick jag lägga till några på önskelistan! ;-)
kram Inger

Hermine sa...

Gorgeous, great details

pinkertonjamesl sa...

Acrylic color of backgrounds look so innovative and colorful.It look so fabulous.Thanx to share with us this kind of informations.

myob courses