tirsdag 9. mars 2010

Play Date Cafe #19



I have used Distress Ink on the background in the colors mustard seed and my new favorite Rusty hinge. The beautiful photo is from Salige Lavendel. Flowers from Prima. Stamps from Stamp Camp and Tim Holtz. Frame from Spellbinders

Kort laget til Play Date Cafe utfordringen. Jeg har brukt Distress ink på bakgrunnen i fargene Mustard Seed og den nye favorittfargen min Rusty hinge. Det vakre bildet er fra Salige Lavendel. Blomster fra Prima. Stempler fra Stamp Camp og Tim Holtz. Ramme fra Spellbinders.



9 kommentarer:

trine sa...

Helt nydelig. Flotte farger:)

Sanny´s-Bastel- Creationen sa...

eine klasse Karte.#lg
sanny

salige lavendel sa...

Så flott det var!
Synes bakgrunnen på kortet ditt også var både delikat og frisk. Jeg kan nok lære litt av fargebruken din...jeg er en liten fargepyse:)
klem fra Ann-Helen

Julie sa...

Gorgeous and glowing, Hanne! Love everything you did on this beautiful card--you're just amazing!

Hope your day is wonderful!

Sandy sa...

Absolutely delightful and gorgeous.
Fabulous color design. Love them Hanne.

CARMELINA LOUNSBURY sa...

it is a brilliant creation! well done! your colours are so soothing and rich to look at!

ciao bella
carmelina

Sarah Anderson sa...

Soooooo beautiful Hanne :) Love that you play with us at the play date cafe so regularly :)

mettepip sa...

Utrolig flott Hanne! Lekre, varme farger!
Vet ikke om jeg rekker denne heller, men skal nok prøve meg en gang;)
klem fra
Mette

Pia sa...

så super lækre farver , den ramme har jeg lige købt glæder mig til at bruge den , ser rigtig flot ud