fredag 22. mai 2009

Tim Holtz, background with Perfect Pearls + Sukkersøttutfordringen



På bloggen til Tim Holtz i dag har han lagt ut en ny teknikkvideo. Dette måtte jo bare prøves ut! Sukkersøttutfordringen ønsker bidrag uten fargelagte motiv. 

On Tim Holtz' blog today it is a great technique video. I had to try this out! Sukkersøtt Challenge this week: Cards without any coloring of image.



Shimmer i bakgrunnen!
Shimmering background!


Stamps: Tim Holtz
Perfect Pearls (Heirloom Gold), Distress Ink (Frayed Burlap and Faded Jeans), 
Archival ( Coffee) and Adirondack Earthtones Espresso for the edges.
Image from Digital Collagesheets.

16 kommentarer:

Anita sa...

WOW!!! I like the image.
Very nice card.
Have a great weekend,
Hugs, Anita.

Sandy sa...

Oh now how lovely.
So cute boy. Fantastic ATC.

Femmy sa...

fantastic Hanne!!! Just tried it myself too!! great technique isn't it?? have made two tags with it!

Lena Katrine sa...

Så flott! Nydelig bakgrunn i lekre farger! Takk for at du er med på utfordringen ;o)

ha en fin helg! Klem

Marit sa...

Så utrolig flott igjen...og jeg må bare skryte litt av bidragene du hadde som gjesteartist i ett trykk også. Jeg ble så glad da jeg så det var du som hadde den oppgaven. Tusen takk for all inspirasjonen du gir meg.

Nancy Maxwell James sa...

this is beautiful! lovely image and stamping! Happy Friday! :)

Bente sa...

Det er vakker kunst du lager!! Jeg bøyer meg i støvet nok en gang:=)

Anne May sa...

Fantastisk vakkert:)

Kim Piggott sa...

Hanne simply sensational!
hugs
kim x

Audrey sa...

Beautiful Hanne!
Thanx for the tip!!

Ozstuff sa...

I just saw Femmy's picture using the new technique and now yours! Your picture is so beautiful - so perfect. I love it.

Martina2801 sa...

Great background, lovely image and a wonderful creation.
xxx
MARTINA and Alicia

herminesplace sa...

Absolutely gorgeous, love the background!!!!

Aina sa...

Helt herlig :O)

Hanne sa...

Du er bare mesterlig! Utrolig flott kort, dette likte jeg!!!

Sukkersøt klem :)

Rita sa...

Utrolig flott bakgrunn!

Lykke til hos Sukkersøtt :o)