mandag 11. mai 2009

Til konfirmanten


Denne store blå rosa hadde jeg liggende. Var veldig i tvil om den passet på et kort, men da dette kortet etter hvert fant sin form syntes jeg at den passet så godt. Bildet jeg har brukt er fra Paperwhimsy. Bakgrunnen har jeg laget med denne teknikken. Konfirmantstempel er fra Norsk Stempelblad og swirler fra Kreativ Hobby.

I had the big blue rose in a box and I did'nt think that it would ever fit on a card. But, when this card was almost finished I found out that it was perfect for this project. Image is from Paper Whimsy. The background is made with this tecnique. Text from Norsk Stempelblad and swirl from Kreativ Hobby.



11 kommentarer:

ElinA sa...

Det var et nydelig kort Hanne! Og den rosen passet jo perfekt til det kortet... Vakkert!

Marit sa...

ufattelig stilig denne bakgrunnen :)

Inger-g sa...

Nyyydelig kort og flott bakgrunn. Må prøve den teknikken en gang.
Ha en fin kveld! :-)

Karina sa...

Flot kort. Det er altså nogle lækre baggrunde du laver.

Lena Katrine sa...

Åååh! Nok en herlig kreasjon i nydelige blåtoner! Og blomsten var rålekker den Hanne ;o)

Tusen takk for koselig og oppmuntrende hilsner i bloggen min - det setter jeg STOR pris på!

Ha en god natt, og en flott tirsdag! Klem

Pia sa...

super nydeligt kort igen Hanne, rosen passer perdekt fordi der også er blå i baggrunds papiret, super nydeligt

Dawn sa...

Beautiful such a calm piece Hanne..

Audrey sa...

Gorgeous art hanne!
Hugs!

Sandy sa...

Wow this is so beautiful.
Absolutely gorgeous card. Love them.

Kim Piggott sa...

What a beautiful piece!
Beautiful background and stunning image and detail!
hugs
kim x

Iren sa...

Så lekkert konfirmasjonskort Hanne!!! Lekre farger og motiv. Så pynter du dem sååå flott!

Klem