tirsdag 12. mai 2009

Sketch and stash challenge #10



When I visited Lena Katrines wonderful blog yesterday I saw a beautiful card she had made for the Sketch and stash challenge. Go over to her blog and se the beautiful DT-card she made! I liked this challenge very much and here is my card. The stash I have used is "bling" (Martha Stewart) that I bought in the USA last year. 

Da jeg besøkte Lena Kartines fantastiske blogg i går fant jeg et utrolig lekkert kort hun hadde laget til Sketch and stash utfordringen. Besøk bloggen hennes og nyt hennes vakre DT-kort! Jeg likte godt utfordringen og dette er kortet jeg lagde. Stash på kortet mitt er de turkise blingene fra Martha Stewart. De kjøpte jeg i USA i fjor.




Bakgrunsstempel/Backgroundstamp: Stamp Camp
Stempelmotiv/image: Catslife Press.



10 kommentarer:

Pia sa...

WOW Hanne, super nydeligt kort, rålækre detaljer

Sandy sa...

Oh wow Hanne what a lovely card.
Super lovely stamp.

Yvonne sa...

Så flott komponert i nyydelige farger! Kjempelekkert!!
Klem, Yvonne.

Anita sa...

Very nice card Hanne.
I love the background!

Norunn sa...

knallherlige detaljer!! åhh...du er så utrolig flink!

Karina sa...

Lækkert kort i dejlige farver og et skønt stempel.

Kim Piggott sa...

Just so stunning!
hugs
kim x

papirdilla sa...

Lekkert kort. Virkelig mange flotte detaljer:)

Lena Katrine sa...

Åååh! Så vannvittig fint dette var! Herlig motiv og flotte detaljer! Og som alltid, blir jeg SÅ imponert over bakgrunnene dine!
Og så gøy å se at du vil være med på utfordringen ;o)

Tusen, tusen takk for alle hjertevarme ord - you make my day!

Go'klem

Becky sa...

I adore this card Hanne, the image is stunning, it really makes me smile!!
Thanks so much for joining in the fun at Sketch and Stash!
Love Becky xx