lørdag 18. april 2009

Family



Jeg kjøpte en av de nye Cookie Cutter Diesene fra QuicKutz her om dagen. De heter "nesting labels". Jeg likte så godt formen på disse diesene. Bildet jeg har brukt på dette kortet er et gammelt familiefoto. Bakgrunnstempelet er fra Stamp Camp.

I bought one of the new Cookie Cutter Dies from QuicKutz. They are called "nesting label". I really liked the shape on these. I made the card using an old family photo. The stamped background is from Stamp Camp.







Text: From Stamp Camp.




Faren til mannen min var en av elleve søsken. Han var yngst i søskenflokken. Dette bildet er av de fire eldste i søskenflokken.

My husbands father was one of eleven children in his family. He was the youngest one. This is a photo of the eldest sisters and brother. 

7 kommentarer:

June sa...

Superb and very beautiful work
Hugs June x

Sandy sa...

Hanne this is absolutely unique.
So lovely and wonderful.

Kim Piggott sa...

Oh my goodness this is so beautiful!
Love this die cut shape and your paper and background are gorgeous!
How sweet are those children how wonderful that you have those photographs!
hugs
kim x

Pia sa...

Wow Hanne hvor er det super flot, i mønster, farver og billede

herminesplace sa...

Its gorgoeus, love the photo.

Norunn sa...

*dåne* utrolig herlig! Litt uvante farger til deg å være tenkte jeg først, men du verden så stilig det er! Du er virkelig en kunstner! :D

audrey h. sa...

Hanne...this is beautiful and I love the quote.