onsdag 18. mars 2009

Typisk meg! Typical me!



Yes, this is typical me. I start out with a piece of thick cardboard. I distress, emboss, stamp... At the end it turns out to be a great background in my eyes. So what happens next? I go "bananas" with images, lace, flowers..you name it. That is what I did this time as well. Can you still see my backgroundpaper?

Ja, dette er typisk meg. Jeg begynner så fint med å lage bakgrunn på tykk kartong. Distresser, embosser og stempler. Er riktig så fornøyd når jeg etter en stund sitter med det ferdige bakgrunnsarket. Hva skjer så? Jo, jeg går "bananas" med bilder og stash! Klarer du å se bakgrunnsarket mitt?



Image: Paperwhimsy
Text: North Star Stamps

17 kommentarer:

Anita sa...

WOW this is amazing!!
GREAT peace!!!

Karina sa...

SMUKT, smukt, smukt!!!!

Hege sa...

Kjempefint kort!

Men som du sier er det ikke så mye som vises av bakgrunnen din... Men den må ha vært lekker siden den har resultert i dette kortet!

elsi67 sa...

*hihihi*...såvidt :)) Men jeg synes kortet ble utrolig flott da, selv om bakgrunnen såvidt synes!

Klem, elsi

Stempelchaotin sa...

Hanne I´ve missing my words. This is absolutely outstanding. Really unique. Perfect work. Love them.

Pia sa...

Kanon flot kort, super flot dekoration og farver

Eva Helen sa...

WOW så herlig kort og all pynten gjør seg kjempe godt.Nydelige de blomstene!

Åshild sa...

Kanskje du må ta bilde av selve bakgrunnene dine før du lager resten av kortene? For jeg innrømmer at jeg gjerne ville sett mer av bakgrunnen :) Men, døtten steiki så vakkert kortet ble!

Klem

Audrey sa...

Wow, gorgeous! Love it!

Ewonne sa...

Vilket UNDERBART kort!!! Jättevackert!

Kirsten sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kirsten sa...

Jeg vet at du lager de nydeligste bakgrunner, Hanne - og de fortjener å komme til sin rett! Men dette kortet er så fantastisk nyyydelig - så jeg skal tilgi deg.. *knis*

Ha en fin fortsettelse på uka.
Go'klem

Norunn sa...

He he he...du får sagt det så bra! Men utrooolig lekkert blir det dog, selv om bakgrunnen nok ikke er det mest fremtredende i kortet :P

Shar sa...

A beautiful creation! I love the rich earth tones. Just gorgeous!

Maya sa...

Aiaiaiai,dette er bare så vakkert,Hanne!!
Bakgrunnen kan man jo skimte,og den VET vi er nyyydelig!
Perfekt!
Klem fra Maya :)

Annchen sa...

Backgroundpaper? lol, a little bit!
But it's another stunning creation, i don't miss more backgroundpaper :-)

Iren sa...

Skjønner hva du mener Hanne *lol* men kortet ble jo drit lekkert altså selv om ikke bakgrunnen viser så godt kan jo bare tenke meg det jeg ;o) kortet var sååå nyyydelig bare så du vet det!

Klem