torsdag 26. mars 2009

Painting & Transfer



I have been painting again. I've used Acrylic Paint. The image is Paper Whimsy and it has been transfered using Omni Gel (look here). Wednesday Stampers Challenge is to use transfer technique this week. In this weeks challenge over at Crazy Amigo the theme is "Stripes". I have used a Stampers Anonymous Stamp to make the stripes.


Jeg har tatt fram malepenslene igjen:). Bildet er fra Paper Whimsy og jeg har brukt overføringsteknikken som jeg tidligere har vist her på bloggen. Wednesday Stamper har overføringsteknikk som sin utfordring denne uken. I Crazy Amigo-bloggen er vi utfordret til å bruke striper. Jeg brukte et Stampers Anonymous stempel for å lage stripene.








20 kommentarer:

Anita Thorsen sa...

Takk for sist :)

Noe så lekkert Hanne. Du er helt rå på denne teknikken.

Klem

Kim Piggott sa...

Hanne this is exquisite!
Such a beautiful image and I love your gorgeous texture on your card!
Those colours are just fabulous!
It would be an honour to be linked on your blog Hanne thank you so much for your sweetness I would also like to do the same with you on mine if that's ok.
hugs
kim x

Maria sa...

Hei Hanne.
Du er jo ikke bare kortlager du da, du er jo en ekte kunstner og jeg venter på en invitasjon til utstilling. Dette må jo være flott å ha på veggen Hanne!!!
Håper du har det bra på en torsdag.
Klem - Maria:-)

johanna sa...

what a wonderful piece!!!

Daniel Askeland sa...

Dritstilig Hanne!!!

Mvh
Daniel

Gabi Mewi sa...

Absolutely gorgeous composition.
GREAT ART!

herminesplace sa...

Absolutely gorgeous!

*jean* sa...

really special!

Sandy sa...

OMG Hanne this is perfection.
Wonderful transfer. I love them.

Iren sa...

Så stilig dette kortet var Hanne. De der Tim holtz stripene e så stilige ;o) Så lage du alltid så stilige teknikkar og då :)

Ha en fin dag Hanne!

Klem

Anonym sa...

WOW!!!! Dette var utrolig effektfullt Hanne. Du er utrolig flink med malingsteknikker. Kjempelekkert!!
Klem fra Anne

~*~Patty Szymkowicz sa...

WOW Hanne! Your transfer is beautiful, this piece is really FANTASTIC!!!

Norunn sa...

amazing! lekre farger, lekkert oppsett, lekkert lekkert! :D

Inger-g sa...

Absolutt nydelig igjen! Fikk en liten innføring i transferteknikk på Scraporama - så nå må jeg snart prøve meg igjen. Men jeg må vel kjøpe laserprinter først.. Går ikke så bra med blekkskriver.

:-)

Alexandra Knittel sa...

Fantastic work Hanne!

Calv sa...

Lovely work Hanne, it's lovely to see a piece of crafty artwork that would be a pleasure to hang in a home. Great work.

Dawn sa...

Oh Gosh Hanne - This is just amazing - Gorgeous texture so beautiful..

Have an award for you!!

Dawn
x

Barbara Hagerty sa...

This is fabulous!! I LOVE it!

Viola sa...

Really fabulous work, Hanne!!

Pam S. sa...

WOW! love this! I have omni gel but have never tried it! I need to make a list of what I need to try and read it once in awhile! lol