tirsdag 24. mars 2009

Bryllup/Wedding


Bildet jeg har brukt har jeg overført med Gel Medium. Rosen i det venstre hjørnet ble laget med stensil og strukturpasta. Bakgrunnen er laget med så mange teknikker at jeg til slutt ikke husket hva jeg hadde gjort. Det begynte med Distress Ink reinkere, deretter Gesso, så litt embossingpulver....

I transfered the photo using Gel Medium. The rose in the left corner is made with stencil and paste. I used so many techniques that its hard to explain what i did to make this. It started with Distress Ink Reinkers, then Gesso, then some Embossing.....




The image is a freebie from Hermine. Thank you:)



11 kommentarer:

Stempelchaotin sa...

Wow this is again so beautiful. Love the great transfer. Fantastic work.

Yvonne sa...

OMG!! Dette var sinnsykt vakkert!!! (Unnskyld språket...) Det er bare så utrolig nydelig at jeg ikke har ord.. Jeg bøyer meg i støvet!
Ha en fortsatt fin dag!
Klem, Yvonne.

Iren sa...

Sååå lekkert bryllupskort Hanne!!! Både farger teknikker og den pyntinga di!!! Så er den jo så lekker den rosestensilen din :)

Ha en flotte dag ;o)

Klem

elsi67 sa...

Herlig bryllupskort, Hanne!! Det gjør jo ingenting om du ikke husker hva du har gjort, så lenge resultatet blir så lekkert som dette *hihi*

Så koselig å se deg igjen på messa!

Klem, elsi

Anita sa...

GREAT!!! It really is very beautiful!

Norunn sa...

wow! virkelig kjempeherlig,og et av de flotteste bryllupskortene jeg noen gang har sett!

Audrey sa...

Gorgeous Hanne!

~*~Patty Szymkowicz sa...

Oh My Hanne! This is SO gorgeous, that transfer is magical and mystical looking AND your colors = ooh la laa = Love them!

Kim Piggott sa...

Wow! I am so in love with your card!
Such beauty and your colours are wonderful!
Too gorgeous for words!
hugs
kim x

Femmy sa...

great card Hanne!!!

Viola sa...

Wonderful work again!!