søndag 8. februar 2009

Sukkersøtt #27, Valentine



Dette valentineskortet lagde jeg til Valentinesutfordringen på Sukkersøttbloggen. Har brukt Crackle Paste fra Golden igjen. Brukte colorwash i forskjellige Distressfarger over krakkeleringen etter at Cracklepasten hadde tørket over natten. Du ser at fargene legger seg godt nede i sprekkene. Jeg hadde ikke grunnet kartongen med sort Gesso denne gangen og påførte Cracklepaste helt ut i kantene. Se framgangsmåten HER.

I made this valentinescard for the Challenge over at the Sukkersøttblog. Once again I used Crackle Paste from Golden. Distress ink in different colors used as a colorwash over the crackled background. It has to dry over night! I did not use Black Gesso this time, and I applied the paste also on the edges. See my explanation HERE.




Image: Paperwhimsy (transfered using Omni Gel).

14 kommentarer:

Kirsten sa...

Jeg blir helt målløs av deg, Hanne! Du tryller fram de lekreste krasjoner hver gang! Jeg får så lyst til å prøve meg på nye teknikker når jeg ser kunstverkene dine! Tusen takk for at du viser oss fremgangsmåten!! Du inspirerer masse!!

Håper du har en fin søndag!
God klem

Kate sa...

Nå er det på tide med en kommentar her. Jeg er så imponert over alt det lekre du lager og nyter at du tar deg tid til å lage gode forklaringer på alle teknikker du bruker.
Jeg har "vanket" i bloggen din ganske lenge og er innom daglig (flere ganger daglig hvis du legger ut flere ganger) for å hente en dose inspirasjon og glede fra dine kreasjoner.
Kate

Anne May sa...

He
Utrolig vakre kreasjoner og så mange flotte teknikker du bruker:)
Prøver meg litt men syns det er litt vanskeligt.Nå har eg prøvd litt på gel medium med maling.Utroligt kjekt da.Masse innspirasjon og ideer å hente i bloggen din:)

Ha en fin Søndag!

Stempelchaotin sa...

Hanne, Hanne what can I say ???
Yes this is awesome. So fantastic card. Love them.

Annchen sa...

Ahh, wow.... this is FANTASTIC!!!
Nothing more to say

Iren sa...

Skikkelig lekker og stilig denne krakeleringen din Hanne!!! Kanskje enda en må ha ting *lol* Skikkelig lekkert ble det ferdige resultatet!

Ha en fin morsdag!

Pia sa...

wow hvor er det et super rå lækkert kort og alligevet også feminint

Audrey sa...

Love your card and all the extra details!

Kim Piggott sa...

Oh your card is just fabulous!
Love that crackle and your detail is so gorgeous!
Just total perfection!
hugs
kim x

May-Bente sa...

Ååååj, for et herlig kort, du er bare kjempe flink. Takk for inspirasjonen.

Bente sa...

Såååå flott!

mellem sa...

Så utrulig herlig kort. Vakkert!

Du lager utrulig mye fint ATC'er og kort, har en award til deg i bloggen min :-)

neeta sa...

Å så nydelig! Virkelig et lite kunstverk av et kort du har laget her:) Takk for at du deltar!

Viola sa...

Great work, Hanne!! :o)