onsdag 18. februar 2009

Rosa - Pink



Lagde bakgrunnen på dette kortet med gammelt notepapir, Gesso og Distress. Stempelmotivet er fra Stampgarden. Notestempelet er fra Lost Coast Designs. Motivet ble stemplet på et bakgrunnsark jeg hadde laget med Gesso og Distress Ink. Jeg brukte en rosa Chalkpute for å stemple med. 

I made the background using old notepaper, Gesso and Distress. Image from Stampgarden, notestamp from Lost Coast Designs. I stamped the motive with a pink chalk pad on a background that I made using Gesso and Distress Ink.



15 kommentarer:

Jan sa...

So very, very pretty. Lovely soft background and beautiful image.

ÄnglarumsMia sa...

Vilket sött kort!
Så kul det ska bli att se er snart igen. Jag håller på och packar ner verkstaden nu så ska jag ta och flytta en del av den nu till helgen. Ja, det ska verkligen bli så roligt att komma till en ny lokal.
Då kan vi ju äntligen skapa lite kort tillsammans igen.
Kram Mia

herminesplace sa...

its gorgeos again Hanne

Kim Piggott sa...

Utterly breathtaking!
Love your image she is just beautiful!
Your bakground is stunning love your swirls and sweet roses!
hugs
kim x

Stempelchaotin sa...

Wow this is awesome.
Really lovely design.

Anonym sa...

Dette kortet er en drøm, og det er mitt:) Tusen takk snille Hanne, dette kortet ser ned på meg fra bokyllen på hobbyrommet mitt hver eneste dag:)
Stor klem fra Anne

Inger-g sa...

Nydelig kort igjen!

eba sa...

Hei, og takk for hyggelig hilsen! Jeg er en stor fan av ditt arbeid, mye lekkert i bloggen din! :)

Karina sa...

Hvor er det smukt!

Inger Marie sa...

Sukk så nydelig Hanne :)
God klem

Audrey sa...

Gorgeous!

Unni sa...

Oi så lekkert, deilige farger:)
Unni

Yvonne sa...

Så fabelaktig vakkert med det rosa motivet- nydelig! Og lekkert oppsett! Mange av kortene dine skulle jeg gjerne hatt på veggen:)
Klem fra Yvonne.

Iren sa...

Så nydelig rosa kort Hanne!!! Flotte teknikker og flott pynta :o)

Klem

Maria sa...

Hanne.
Bare lekkert og nydelig! Utrolig mange teknikker du behersker!!
Ha en fin dag!
klemmer...