torsdag 26. februar 2009

ATC



Her er to ATC'er i samme stil/Two ATC's in the same style.



15 kommentarer:

Eli sa...

Blir helt stum når jeg kommer innom her jeg, det er jo så mye fint og spennende, Hanne!

Klem

Solli sa...

Så nydelige atc Hanne. Lekkert som alltid fra deg !

Eva Helen sa...

Så vakkert!

Pia sa...

Så nydelige ATC'er

Stempelchaotin sa...

Oh Hanne these are fantastic.
Gorgeous design. Love them.

Karina sa...

Flotte ATCer.

Anne I P sa...

Helt fantastiske Atcer Hanne!!!!

Anonym sa...

Nok en gang flotte ATCer fra deg Hanne. Disse var utrolig nydelige:)
Klem fra Anne

Maria sa...

Nydelig!
Helgeklem til deg fra meg:-)

Marit sa...

Du er en tryllekunstner Hanne. Jeg måtte vise frem bloggen din til Kari på papirplaneten og vi satt og sukket henført og bladde oss gjennom mesteparten av bloggen sin :) Det ene flotte bidraget etter det andre dukket opp. takk for at du deler.

Iren sa...

Så skjønne ATC'er Hanne!!!

Ønske deg en flott søndag! Håbe du har det flott på hyttå.

Klem

Benedicte sa...

ligger en award til deg i bloggen min

Cathrines-creative sa...

Bare en ting og si, Vakkert...

Ligger en tin til deg i bloggen min:-)
Ha en fin kveld

Kim Piggott sa...

Oh these are so pretty!
Love your images nd your paper and detail just gorgeous!
hugs
kim x

audrey h. sa...

These atc's are gorgeous :)