onsdag 21. januar 2009

Wednesday Stamper, Lace



Wednesday Stamper-utfordringen denne uken er å bruke blonde i det vi lager. Blonder har jeg masse av for jeg klarer ikke å la være å kjøpe gamle blonder når jeg handler i butikker som selger brukte, eller gamle saker. Stempelet er fra Crafty Individuals. Bakgrunnen er laget ved først å grunne papiret med sort gesso. Deretter et krakeleringsmedium og akrylmaling. Påførte litt hvit gesso på toppen av det hele.

Wednesday Stamper Challengeblog wants us to use lace this week. I have a lot of old lace. Can't stop me from buying them at thrift stores. The stamp is from Crafty Individuals. I made the background using a layer of black gesso. Then a layer of Crackle medium, and on the top acrylic paint pluss some white gesso.



18 kommentarer:

herminesplace sa...

Its gorgeous, fabulous lace!

KardKrazy sa...

This is so, so gorgeous! I love your choice of stamp, too.

Stempelchaotin sa...

Wow this is FANTASTIC Hanne.
So wonderful lace. Love them.

Annchen sa...

So gorgeous, Hanne!

Iren sa...

Det var jo lekkert Hanne!!! Elsker teknikkene dine så jeg prøver meg litt mer forsiktig jeg da *tjihi* Mangler jo endel utstyr også til å lage alt det flotte du lager *kremt*

Ha en flott og kreativ dag fortsatt!

Klem

Audrey sa...

Gorgeous hanne!

HegeT sa...

"Lekkersmekker".....
Og blonde er jo bare et must i handlekurven...
Ha noen meter liggende jeg også...

onsdagsklem
HegeT

~*~Patty Szymkowicz sa...

Gorgeous Hanne! Super background and such beautiful lace too!

Faye sa...

Wow, this is stunning, Hanne. Just beautiful.

Anneke sa...

you made such a lovely card.
love the beautiful lace border

Shelly Hickox sa...

This is gorgeous and that background is amazing!!

Connie sa...

Utrolig flott kort, Hanne! Du er helt utrolig rå på det du gjør, og jeg digger deg :-)

Dawn sa...

How beautiful that background looks great!

Dawn
x

Eva Helen sa...

Vakkert.

sanny sa...

Its wonderful!!!!!

Kim Piggott sa...

Just so wonderful!
Your background is just brilliant and love your image. That lace is so beautiful!
hugs
kim x

Sanja sa...

awesome work!

Manja sa...

beautiful - love the background pretty much!