mandag 26. januar 2009

Utfordret, Challenged - Photo


Jeg har fått denne utfordringen av Iren/I got this challenge from Iren:

-Open the folder "My pictures"
-In the 6th folder, take the 6th picture and post it on your blog.
-Write something about the picture.
-Challenge 6 new people to join this challenge.
Put a link in their blog to let them know they are challenged.

Instead of giving it to 6 people I say to everyone of you that wants to try this: Please join if you want to:)

Jeg har en relativ ny maskin så bildene mine er ikke så gamle. Dette bildet ble tatt i Port Townsend, Washington State i september i fjor. Vi kom dit en søndag. Sola skinte og det var den siste dagen av den store trebåtfestivalen. Port Townsend er en vakker plass! Kunne godt tenke meg å reise tilbake dit en gang. 

My computer is quite new so my photos are'nt old. This photo was taken in Port Townsend, Washington State in September last year. We arrived on a Sunday, the last day of the Wooden Boat Festival. Port Townsend is a beautiful place. I would like to go back one day.

3 kommentarer:

Iren sa...

Du e jammen meg kjappe Hanne :o) Så kjekt at du ville være med eg e gla for det :o) Så flott bilde du hadde lagt ut og såg kjempe flott ut der!!!

Då må eg få spør deg om et dumt spørsmål *flau* eg vet ikkje kossen eg linke te bloggen din under navnet, går det ann te å forklara for ei som trenge te-skje???

Ha ei fin natt ;o) eg får besøk i mårå av Nina så eg må snart i seng tjihi....

Knib

ÄnglarumsMia sa...

Vad fint det blev när du lade in den nya bannern!!!!
Tusen tack Hanne - idag har jag fått leverans.......
Oj, oj, oj vad glad jag blev - och är. Korten är så oerhört fina och nu är jag lite taggad av ATC:n jag ska göra till dig... Bra att du sätter lite fart på mig *ler* för som vanligt så har jag tusen projekt på gång..... och tiden räcker som vanligt inte riktigt till. Nu ska jag prioritera att köra fram väskan med "kort/stämpelsakerna"
Kram på dig!
Mia

Skatan sa...

Hej!

Kul att hitta hit :) Vilka häftiga saker du gör!

/Anna