mandag 26. januar 2009

Think Monday - Think ATC, Ice Blue



Think Monday - Think ATC this week: The theme is "Ice Blue". I made this background using both Distress Ink, Lumiere and water. As many times before I used the 550g watercolor paper for this. The beautiful stamp is from Lost Coast Designs. I added some flowers using Lumirere and Stickles. 

Think Monday - Think ATC denne uken har temaet "Isblå". Jeg lagde bakgrunnen med Distress Ink, Lumiere og vann. Brukte, som mange ganger tidligere, 550g akvarellpapir. Det vakre stempelet er fra Lost Coast Designs. Jeg malte på litt blomster med Lumiere og Stickles.

23 kommentarer:

Stempelchaotin sa...

OMG this is fantastic.
Great ATC.

Kim Piggott sa...

So beautiful!
You colour blue is magical and your flower detail so wonderful!
hugs
kim x

stampingwitch sa...

wow, I love it! gorgeous ATC!

Kersten sa...

Such a beautiful card - you've captured winter sparkle!

Ewonne sa...

Den är verkligen vacker ♥

Viv's Visuals sa...

This is just beautiful- love it

Sian sa...

Beautiful! I love that stamp.

Annes Art sa...

Gorgeous ATC Hanne!

herminesplace sa...

Gorgeous ATC, and I really love your new header

Eli sa...

Hei.
Finner ingen adresse til deg, men synes at du må være damen jeg ser etter...... Jeg ønsker meg et kurs i bakgrunnsteknikker etc. Noe jeg ser du er helt rå på.
Vet ikke hvor du kommer fra, men kanskje er det en mulighet. Kan ikke du ta kontakt med meg?

eliomoen@bbnett.no

Gayle Page-Robak sa...

Gorgeous! Great arch! The color is stunning!

kimic sa...

Det er et rigtig smukt ATC du har lavet. Skønt stempel og en dejlig blå farve. Rigtig flot arbejde.

Annchen sa...

just beautiful

Iren sa...

Så lekkert som alltid Hanne!!! Så flott ny logo du har fått deg også!!! Jeg så nettop på bildene fra når dere var på besøk og satt og lo litt for meg selv over rumpebildene og fotbildene *tjihi* Har fått en utofrdring ser du ;o)

Ha en fin kveld Hanne!

Knib

Flipsi sa...

wonderful

Buffy sa...

Stunning! I love the details.

Linda Elbourne sa...

Stunning!

Faye sa...

Amazingly beautiful, Hanne. Just fantastic.

Dawn sa...

Hanne
It's gorgeous - beautiful!

Gabi Mewi sa...

Great piece of art!

Femmy sa...

FANTASTIC!!!!

Clau sa...

This is gorgeous!

Hels sa...

Stunning ATC, love that image and how you used it :O))