mandag 19. januar 2009

Make a moo or two, Takk for Awardene!



I utfordringsbloggen "Make a Moo or two" er tema "sirkler" Det er første gangen i mitt liv at jeg lager en Moo. Det er en veldig liten flate å jobbe på som utfordrer en ekstra. Størrelsen er faktisk 2,8 x 7cm. Bildene er fra Paperwhimsy og teksten er fra Lisas Altered Art. Bakgrunnen er laget ved å lime notepapir på tykt akvarellpapir (550g). Påførte deretter Gesso iblandet noen dråper med Distress Ink. Stemplet sirklene med et stempel fra Cherry Pie Art og grenstempel fra Color Box. Jeg avsluttet med å påføre både Crackle Accents og Stickles.

The Challenge blog "Make a Moo or two" has a "sircle theme" this week. This is the first time I have made aMoo. Small, and extra challenging! The size is 1,1 x 2,8 inches. The pictures are from Paperwhimsy, text from Lisas Altered Art. I glued an old notesheet to the watercolor paper (550g). Added Gesso with a bit of Distress Reinker. Stamped the circles with a stamp from Cherry Pie Art and a branch from Color Box. I added some Crackle Accents and some stickles to my moos.







Tusen takk til hver og en av dere som har gitt meg flotte Awards i det siste! Jeg er veldig takknemlig. Jeg er også veldig glad for tilbakemeldingene dere gir meg her på bloggen! Jeg setter så stor pris på å besøke bloggene rundt i "Bloggland". Kreativiteten flommer over "der ute". Jeg innrømmer at jeg er glad for at jeg til slutt fikk startet bloggen min! 

Thank you to all of you who have given me beautiful Awards lately. I am very greateful! I really appreciate every comment on my blog. Visiting your blogs around the world is always great! It is amazing how creative you all are! I have to admit: I'm happy I started to blog! 

10 kommentarer:

Pia..... sa...

Hej skrev visst i ditt förra inlägg..läs där min kommentar om MIA.....PIA

Gunn Marit Solli Håland sa...

Å så lekre Moo'er Hanne, jeg ahr laget noen av de og der er veeldig små.. Tror jeg bosetter meg i loggen din Hanne, her skjer det noe spennende hele tiden. jeg er også veeldig glad for at du har opprettet deg blogg. Har noen awarder til deg i bloggen min jeg også :) Ha en kreativ uke! Klem fra Gunn marit

Femmy sa...

these are great!!!

Kim Piggott sa...

Ooooooooooh so beautiful!
Your backgrounds are just stunning!
So love that gorgeous effect. Wonderful work!
hugs
kim x

dutchstamptramp sa...

Beautiful moos! Thank you so much for participating, hope to see you back on the next challenge

Yvonne sa...

Gosh så lekre Moo`ene dine ble. Likte fargene veldig godt :)

Klem fra Yvonne

Gunn (Merete) sa...

De der var flotte. Jeg har fått invitasjon til å være med i en gruppe som driver med dette formatet. Har ikke prøvd ennå, men kanskje jeg skulle... det ser spennende ut.

herminesplace sa...

Gorgeous!!! great backgrounds

Viola sa...

Your moos look so great, Hanne! :o)

Stempelchaotin sa...

Hanne what can I say ???
Yes, stunning. So great moo´s. Love them.