onsdag 28. januar 2009

Artsy challenge #5, Mosaikk



Har dere sett utfordringen på Artsy i dag? Mosaikkort med hjemmelaget bakgrunnspapir. Jeg har laget mitt bakgrunnspapir med Gesso og Distress Ink. Bildet er fra Collage Stuff og stemplene er fra Catslife Press og Paper Inspirations. Besøk Artsy-bloggen og bli med på utfordringen!

Have you seen the challenge at Artsy today? Make your own background and use it on a mosaic card. Colors and technique of your own choice.
My backgroundpaper is made with Gesso and Distress Ink. Image from Collage Stuff. Stamps from Catslife Press and Paper Inspirations. Visit the Artsy-Blog and join the Challenge!






10 kommentarer:

Norunn sa...

Kjempeherlig DTkort du har laget, og kortet i forrige post var rålekkert! stilig bruk av eget bilde:D

ÄnglarumsMia sa...

Urläckert kort du skapat - igen!
Det här kortet är som hämtat ur min hjärna just nu:
"Mia, kom ihåg att leva din dröm!"
Jag har som vanligt planer och funderingar vet du Hanne, och vi får väl se om min dröm slår in=)
Kram Mia

Jan sa...

Fantastic background Hanne and an overall perfect finish

Kim Piggott sa...

This is just stunning!
Fabulous colours and wonderful layers and detail!
hugs
kim x

Audrey sa...

Gorgeous Hanne!

Beata Ewa sa...

Dette kortet var utrolig lekkert og kreativt. Nydelig bakgrunn har du laget!!! Ble skikkelig inspirert, jeg!!!
(Håper jeg lykkes å være med på denne utfordringen uten å dumme meg ut. Kan du tro at jeg glemte å følge skissen på den forrige? En skulle tro at jeg er helt blond :-))

Ha en flott dag!!

Klem, Beata

Tacey sa...

Oh, Hanne, this is just beautiful! I love the background and the overall effect is just gorgeous!

Stempelchaotin sa...

OMG this is unbelievable.
Stunning and lovely mosaic. Gorgeous.

Desiree sa...

Dette likte jeg! Herlig kort med herlige farver!

God helg, Hanne!

Klem fra Desiree

herminesplace sa...

Fabulous, love it