mandag 5. januar 2009

Artsy challenge #3


Kortet har jeg laget til den tredje Artsyutfordringen. Jeg startet med et tykt akvarellpapir (550g). Tegnet hjertet og drodlet inni dette med Staedtler Pigment Liner. Påførte deretter Distress Ink i fargene Spiced Marmelade, Scattered Straw, Dried Marigold, Shabby Shutters og Faded Jeans ved hjelp av Inksentials Blending tool. Maskerte deretter hjertet, prikker og swirler med Art Masking Fluid fra Daler Rowney.




Da dette var tørt påførte jeg Lumiere i fargene Super Copper, Pearl Turquoise, Pewter og Halo Blue-Gold.




Etter at dette var tørt fjernet jeg Art Masking Fluid med fingrene og med fint sandpapir. Drodlet mer med den sorte pennen og med hvit Signo penn. 




Avslutningsvis svertet jeg kantene med Color Box Chalk i fargen Charcoal og monterte til panel og kort.



You can find the English text in the Artsy Blog:)

11 kommentarer:

Dawn sa...

Happy New Year Hanne
Wowee I love this - it's beautiful - gorgeous design!

Iren sa...

Heia Hanne og et riktig godt nyttår til deg! Var inne i den fantastiske bloggen din og der finner jo bare lekre kunstverk!!! WOW du er så kreativ!!! Blir så mektig imponert over alt det lekre du greier å trylle fram du er så eksperimentel og det viser at du trives med dette min venn ;o) Alt du tar i blir så lekkert.

*knib* fra Iren

Marit sa...

Dette ble bare kanonkult..jeg har maskeringsmaske jeg aldri har fått brukt her jeg også...

Det er forresten utrolig flott at du tar deg tid til å beskrive hvordan du lager ting. Tusen takk Hanne...både fordi du deler og fordi du lager så flotte og annerledes ting.

Norunn sa...

det var et utrolig stilig kort! drodlingen var virkelig lekker:D

HegeT sa...

Åhhhh....jøjje meg..
Så lekre farger, og motivet var jo bare helt rått.....

klem
HegeT

Eva Helen sa...

Så flott kort du har laget.Allt du lager er bare så Nydelig.Kjempe fint at du beskriver hvordan du lager det og deler det med oss.

herminesplace sa...

Fabulous!!! love it so much.

sanny sa...

This is so beautiful, love it!!!!

Stempelchaotin sa...

Your card is extraordinary. So wondeful glimmering. Stunning.

Audrey sa...

Wow, gorgeous!

Yvonne sa...

Gosh Hanne, lekkert,lekkert,lekkert. Hvor tar du alt ifra?! Gleder meg til å se mer i 2009

Klem fra Yvonne