tirsdag 6. januar 2009

Art Pieces Challenge#2



Det er så fint med en egen norsk ATC utfordringsblogg! Tema denne uka hos Art Pieces er "vinterminne". Dette er altså mitt vinterminne..... Så lenge tilbake jeg kan huske har jeg brukt store deler av vinteren til å lengte etter sommeren. Derfor: Ei jente som lengter etter sommeren, sjø, fiske og bading! Deler av teksten fra George Gershwins - Summertime.

It is so great with the Norwegian ATC challenge blog! The theme this week at Art Pieces is: "winter memory". This is my ATC..... Winter for me is waiting for the summer to return. Therefore a girl looking forward to summer, sea, fishing and swimming! Text is part of the George Gerswins "Summertime".

It is to cold here right now! Brrrrrr! Summertime, and the livin' is easy....tra-la-la... 
Only six months away:)

21 kommentarer:

Gunn Marit Solli Håland sa...

Åå så lekker den ble Hanne, skikkelig morsom vri også!!

Anne Bente sa...

ejjjj hvor er den dog flot,

Lise sa...

Ja denne hadde virkelig en morsom vri. Artig! Nydelig laget.

Takk for at du deltar!

Klem, Lise

Eva Helen sa...

Jeg lurer på om du kan hjelpe meg litt..for jeg har brukt en formue på å teste ut forskjellige ting men får det ikke helt som jeg har tenkt i hodet mitt ,men så kom jeg over noe i forumet som du viste ett lekkert kort som du hadde laget ,og det var akkurat som jeg tenkte!.Nederst på kortet på hjørnene var det noe som så ut som gull og noe annet så det så ut som ramme i hjørnene, men husker ikke hva du brukte og hvor man kan få kjøpt det?og finner ikke igen siden på forumet,Snufs.Kjempe fint hvis du kan hjelpe meg.Takk for besøket i bloggen min :-)

Iren sa...

Ja dette var skikkelig stilig ATC Hanne :o) Akkurat det samme tenker jeg også om vinteren *tjihi*

Stempelchaotin sa...

Woooooooooow what a fantastic ATC.
Gorgeous design.

I will send your ATC´s out on Friday :)

oheidia sa...

Jeg måtte lese teksten før jeg helt forsto hvordan denne atc'en kunne handle om vinterminne - men da jeg forsto det måtte jeg le litt! Hærlig atc om vintertanker og du er nok ikke alene om å tenke slikt.

Jeg har prøvd å tenke om vinteren at da kan jeg godt snø inne og drive med hobby med god samvittighet! Så, det er mange innfallsvinkler til vintertiden.

Men enig med deg at det har vært kaldt nå. Heldigvis litt varmere i dag enn på en uke. -17 grader er altfor kaldt for meg!!!

Beata Ewa sa...

Liiiiiker denne fiskehatten! Stilig ATC, Hanne!!

Heldige du som har sånne vinterminner *sukk*. Jeg tenkte bare på regn, jeg :-) og det var så deprimerende at det ville jeg ikke ha på en ATC :-D

Klem, Beata

LENAs sa...

Denne var morsom, å så flott laget!

Inger Marie sa...

Godt nyttår Hanne :)
Nydelig ATC :)
Gleder meg til å følge med i bloggen din framover :)
God klem

HegeT sa...

Ikke bare du som lengter etter sommeren.....
Her har det vært "bikkjekaldt" i mange dager......

klem
Hege

Gunn (Merete) sa...

En morsom og kreativ løsning på oppgaven, og den ble skikkelig flott. Den fisken bak jenta var suveren.

Audrey sa...

Beautiful! Here in Holland it's cold too!!

Pia sa...

Super nydeligt kort

May-Britt sa...

Nydelig kort,liker stilen din.

Dawn sa...

Beautiful - Aaah I am looking forward to summer - it is fffreeezzzing here too!!

~*~Patty Szymkowicz sa...

ooooo I LOVE this piece, the colors, design and feel are fantastic! May I also add you to my blog roll?

Gro sa...

Ja, jeg må bare hive meg med i koret av beundrende kommentarer om denne atc'en! Den er nydelig!

Takk for at du deltar!

Klem,Gro

Anonym sa...

Takk for titten Hanne. Mye inspirasjon her. Du er utrolig flink og kreativ.

Joanna sa...

Denne var flott ja :)
Utroloig rik på både farger og detaljer. Keep up the good work.

Klem fra Joanna

Marie-72 sa...

Nydelig ATC, med en kul vri :-D

/Marie-72