mandag 1. desember 2008

Julekrans, Wreath for Christmas



Desember er her! Julekransen lagde jeg etter å ha blitt inspirert av en artikkel i Sommerset Life, høsten 2008. I denne utgaven er det et bilde av en fantastisk vakker julekrans laget kun av papir, bilde og gammel blonde.  Jeg har etter hvert blitt ganske god på å finne gamle noteark, gamle blader, blonder og diverse andre ting til det jeg skal lage i diverse brukthandlere. 

Her har jeg brukt en blanding av gammelt og nytt. Jeg har bundet alt sammen til en metallring som jeg plukket av noe emballasje. "Happy Holidays" er et stempel fra Inkadinkado. Bilde og tekst er distresset og påført Crackle Accents.

December is here! I was inspires by an article in Sommerset Life, autumn this year to make this wreath. It was a picture in the magazine of a wreath made of an old photo, paper and lace. I have used both new and old things. "Happy Holidays" are a stamp from Inkadinkado. I have distressed and added Crackle Accents to the picture and the text.






8 kommentarer:

Beata Ewa sa...

WOW!!! Jeg vet ikke hva skal jeg si... Jeg mangler ord!!!
Du er en mester!!!!

elsi67 sa...

Må bare henge meg på Beata her.....fy flate så sinnsykt lekker!!!!! Bøyer meg i støvet....

Klem, elsi

herminesplace sa...

Fabulous, love all the different elements, gorgoeus colours.

T's Creations sa...

Denne er bare sååå nydelig!! :-))

Oxana sa...

Lekkert! Lekkert! Lekkert!!!

Dawn sa...

Gosh! Hanne this is sooo beautiful

Maya sa...

Vakkert,Hanne!!!!
Klemmiser fra Maya :)

Catharina Maria sa...

This is beautiful !
Love it !
Rini the Netherlands