lørdag 15. november 2008

Sukkersøtt #16, Noe søtt


Først av alt må jeg takke dere som har vært innom bloggen min og lagt igjen kommentarer. Det setter jeg stor pris på!

Ukens utfordring på Sukkersøttbloggen er å lage et julekort med noe søtt. Den lille vesken har jeg lagd av papir og en veskelås som jeg fant i en brukthandel. I vesken ligger en Fox-karamell pakket inn i hvit tyll. Sølvtråden har jeg kjøpt i en butikk som selger utstyr til fluebinding. "God Jul" er et stempel jeg har fått laget. Det er min mors håndskrift. Snøfnugget er Quickutz, rammen rundt teksten er Stampin Up og stemplene er fra Inkadinkado. Bakgrunnen har jeg malt med akrylmaling. På kantene har jeg brukt sølvfarget Dabber og Stickles i fargen Silver.


Thank you to everybody who have commented on my blog. I really appreciate it!

This weeks challenge over at the Sukkersøttblog is to make a Christmas card and add something sweet. In the small purse, made of paper, is a toffee. The text is my mothers writing made into a stamp. The frame is Stampin Up and other stamps are Inkadinkado. I have painted the background with acrylic paint and added some Dabberpaint (silver) and some silver Stickles.





27 kommentarer:

Pia sa...

wow hvor er det et nydeligt kort og fin ide med den fine pung

Kristine sa...

Åååå helledussen Hanne. Dette kortet er noe av det nydeligste jeg har sett! Så flott denne pungen var. Så oppfinnsomt!
Ha en flott helg og tusen takk for at du deltar.
Masse klemmer fra Kristine

Eva Helen sa...

Sååå flink du er.Du klarer alltid å å finne på nye ideer og er innom siden din rett som det er.

tiina38 sa...

Wow... That card, it's so wonderful. Lovely idea!

Hugs, Tiina

benedihs sa...

det var nydeligt

Benedicte

Lene Aase sa...

Å, guriland så utrolig lekkert!!! Er noe av det flotteste eg har set, helt utrolig nydelig!!!

Klem fra Lene:)

Maya sa...

Neimen guriland og rike da,Hanne!
Er det mulig sier nå jeg!!
Noe så vannvittig lekkert!
(Tilogmed gubben sitter her og hikker *fnis*)
Fantstiskt!!
Takk for att du deltar,og ikke minst deler!
Klemmer fra Maya :)

Gunn (Merete) sa...

Er det virkelig mulig. Dette er noe av det fineste jeg har sett. Noe så delikat.
Du er en racer på dette her altså. Jeg bøyer meg i støvet.

Minelly sa...

wow så stilig!og søtt:)))

Peet sa...

Wow, love this card!!!

Sianba sa...

Noe så utrooolig nydelig! *dån*
Så lekkert med den lille pungen, og for en god, og koselig idé å få laget et stempel med din mors håndskrift, helt genialt!

Maya sa...

Innom bare for å si at det finnes noe til deg i bloggen min ;)
Nattaklem fra Maya :)

Gunn Marit Solli Håland sa...

Wow, skikkelig imponert, dette var jo helt fantastisk!! Du er bare så utrolig kreativ Hanne!!

Aud sa...

Dette er helt fantastisk, Hanne!♥♥♥

Anne Bente sa...

wawwww såååå flot den dog er.

Wenche sa...

Er det noe mer å si enn WOW! ? Kjempelekkert og en skikkelig kreativ løsning på oppgaven!

Anne May sa...

WooooooooW sier bare eg!


Ha en fin dag!

sanny sa...

Ohhh, this is stunning, I love the colors you've used!!!

Hege-Annie Simonsen sa...

Så nydelig!.....!!

Nina sa...

Det er bare helt genialt å komme på en sånn ide, knall fint kort :)

Bibbi sa...

Så utrolig kreativt og vakkert!!

jasminduft sa...

Wow! This looks gorgeous!

Gro sa...

Å! Utrolig nydelig!!!

Maria sa...

Så utrolig lekkert Hanne!
Takk og pris for at du har blogg slik at vi får ta del i dine lekre små kunstverk!
Klem - Maria:-)

Anne Kristine sa...

Dette er noe av det mest nydelige jeg har sett på lenge! Og for en ide å sette på den lille pungen. Husker jeg hadde slike små søte punger når jeg var mindre.
Takk for all inspirasjon som du deler og takk for at du deltar.
klem Anne

vintage wil sa...

gorgeous !!!
love it!

Calv sa...

Wow this is stunning Hanne! You have such a gorgeous blog, so many beautiful makes. Thanks.