søndag 2. november 2008

Sukkersött #14



Sukkersöttutfordringen denne uken resulterte i dette kortet. De vil se bruk av tekstil og jeg har brukt håndheklet blonde og bånd. Bakgrunnen er malt med hvit akrylmaling iblandet Distress. 

Sukkersöttchallenge this week: They wanted us to use some textile on our cards etc. and I used some handmade lace and some ribbon. I painted the background with a mix of white acrylic paint and Distress.

Girl and the dress: Moss Hill Studio
Tim Holtz,  Swivel Clasps



19 kommentarer:

Marit sa...

Så utrolig nydelig. Å blnde akrylmaling med distress har jeg ikke tenkt på en gang..så der fikk jeg en ide :) Tusen takk.

Ellers beundrer jeg virkelig alt du lager. Det er bare gjennomført vakkert :)

Ingrid sa...

Aldeles nydelige kort du har her i bloggen din!! Skikkelig kreativt og nyskapende! Håper det er greit om jeg linker til deg i bloggen min ;)

Kristine sa...

Wow Hanne!
Dette var da bare helt utrolig nydelig!
Så stilig!
Takk for at du er med på utfordringen!
Klemmer fra Kristine

milli sa...

Dette ble jo helt fantastisk! Har du heklet den blonden selv?!?
Rålekkert iallefall!

Klem
Camilla

limogglitter sa...

milli: du lurer på om jeg har heklet blonden selv. Nei, denne er kjøpt i en brukthandel:) Jeg leter alltid etter gamle blonder, knapper etc når jeg er innom steder som selger brukte/gamle ting.

Gunn (Merete) sa...

Dette var skikkelig flott. Resultatet med distress i malingen ble utrolig lekkert. Det må kanskje prøves ut.
Jeg likte dette kortet kjempegodt.

Inger-g sa...

Wow, dette var kjempestilig!

inger-g
:-)

Annie Skogheim sa...

Helledussen så masse fint du har fylt bloggen din med allerede Hanne. Du er knakende dyktig.

Ha en flott søndag, klem fra Annie

Inger Marie sa...

Wow her er det bare å bøye seg i støvet. Har tittet i bloggen din og du laager de vakreste kunstverk.
Skulle gjerne hatt litt kursing hos deg.
Håper det er greit jeg linker til siden din

Ha en fin søndag
God klem

sanny sa...

Wonderful card, I love all the little details you've used!!!

hjemme bra sa...

Å, så nydelig!
Håper det er ok at jeg linker til bloggen din, for hit har jeg lyst til å ta turen flere ganger!!!

herminesplace sa...

Absolutly gorgeous.

eba sa...

Sukk! Det var nydelig!

Maya sa...

Lekkert kort,Hanne!
Masse nyydelige detaljer og nyydelige farger!
Takk for att du deltar,
klemmer fra Maya :)

Bente sa...

Så flott!! Helt herlig:=)

Wenche sa...

WOW! Dette var helt fantastisk lekkert!

Åshild Ruud sa...

Helt herlig Hanne-kort :) Et sånn kikkeogkikke-kort...

Klem

Ruth sa...

Hellige jul så mye flott det var kommet i bloggen din Hanne!

For en kreativitet du har! Fantastisk flott alt sammen!

Klem Ruth :)

jasminduft sa...

Another gorgeous card!