tirsdag 4. november 2008

Kort med ramme



Rammen fra Maya Road farget jeg med Chalk (ColorBox). Påførte deretter Crackle Accents, Sepia Accents og Diamond Glaze.Etter at dette var tørt påførte jeg litt brun Stazon over rammen. Bakgrunnen lagde jeg ved å dytte et tykt akvarellark ned i en blanding av distress og vann på et non-stick underlag. Jeg sprayet over med Shimmerspray som jeg laget selv med vann og Lumiere Jeg lot bakgrunnspapiret tørke over natten og embosset det deretter i Cuttlebug,en. Pusset forsiktig over det embossede motivet med sandpapir. Bildet er fra Paperwhimsy.

I colored the frame from Maya Road with Chalk (ColorBox). Added Crackle Accents, Sepia Accents and Diamond Glaze. After it had dried I added some Brown Stazon. I made the background using thick watercolorpaper. Pushed it down to a mix of water and Distress ink on a Non-stick sheet. I sprayed it with a mix of water and Lumiere. It dried over night, and then I embossed it in my Cuttlebug. Carefully sanded the embossed paper. The picture is from Paperwhimsy.


5 kommentarer:

Anita Thorsen sa...

*Smelt* Det er rene kunstverk du lager. Jeg er en stor beundrer.

Ingrid sa...

Utrolig flott! Enig, det er rene kunstverk du lager!

Beata Ewa sa...

Jeg forstår ikke hvor får du alle disse ideene fra!!!
Det ble aldeles nydelig og sååå kreativt!!

Kirsten sa...

Hei Hanne.
Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt målløs av å se på kunstverkene dine - men jeg skal love deg at det ikke er få!!!
Du lager de lekreste kunstverk, og jeg blir så imponert over alt hva du kan! Du er en STOR inspirasjonskilde, Hanne!

Håper alt er bra med deg!
God klem fra Kirsten

Inger-g sa...

Jeg bare slutter meg til kommentarene over her, jeg. Fantastisk kort! Og så flott at du legger ut framgangsmåten. Her er masse inspirasjon og tips og hente.
Tusen takk :-)

Inger
:-)