mandag 24. november 2008

Award

Jeg var så heldig å få denne awarden av Maya, Gunn Merete og Sandy. Tusen takk! Det satt jeg veldig stor pris på!

I got this award from Maya, Gunn Merete and Sandy. Thank you! I really appreciated it!

Jeg gir den videre til fem fantastiske, kreative kvinner: Åshild, Gunn Marit, Hermine, Anne Kristine og Kirsten

I give this award to five fantastic, creative women: Åshild, Gunn Marit, Hermine, Anne Kristine and Kirsten

Here are the rules:
1: The winner may put the logo on their blog.
2: Put a link to the person who sent you the award.
3: Nominate 5 blogs for the award.
4: Put links to their blogs.
5: Leave a message for your nominees.

6 kommentarer:

herminesplace sa...

Thank you so much Hanne. I am very honoured.

Anne Kristine sa...

Tusen takk Hanne :o) Virelig en award jeg gir tilbake til deg ..du er en av mine inspirasjonskilder for tiden. Elsker alt du lager:o)
Kroppen min er ikke i form om dagen og energien er lik 0. Så jeg prioriterer å scrappe og lage kort.
Så vet du hvorfor den ikke dukker opp i bloggen min. Men setter virkelig pris på at du tenkte på meg stor klem til deg :o)

Yvonne sa...

Heisann:)
Her var det jammen mye flott å se! Du har en helt unik og utrolig nydelig stil!!
Yvonne.

Kirsten sa...

Tusen takk, kjære Hanne. Dette setter jeg veldig stor pris på!! Det er virkelig en ære å få denne av deg! Du bobler over av kreative idéer og du er til stooooor inspirasjon! Tusen takk!

Jeg skal kose meg mer her i bloggen din litt senere, men nå er det fullt program for resten av kvelden...

Håper du har gode dager, Hanne.
God klem

Gunn Marit Solli Håland sa...

Hei Hanne, tuusen takk for award, det var skikkelig kjekt! Seder den rett tilbake til deg da du er en av mine favoritt inspirasjonskilder!! Kos deg med en skikkelig kreativ førjulstid!!
Klem fra Gunn Marit

Åshild Ruud sa...

Tusen takk, Hanne - både for denne awarden og for de gode meldingene denne uka. Rett til hjertet :) Varm klem