lørdag 25. oktober 2008

Selvlaget bakgrunn og blomster



Dagens kort kom til på følgende måte: Jeg blandet noen dråper med neglolje, Distress og vann på non-stickunderlaget. Rørte rundt med en pinne på kryss og tvers. La et ferdig kuttet tykt akvarellark ned i blandingen og presset godt. 

Stamps: Happiness from Close to my Heart (flowers). Lace-stamp from 
Paper Inspirations. Text "Til deg" from Norsk Stempelblad.
Flowers: Martha Stewart Punch
Butterfly: Martha Stewart Punch
Picture: Paperwhimsy

11 kommentarer:

Anita Thorsen sa...

Dette kortet var bare nydelig. Og du er så vanvittig kreativ :D Er en veldig stor fan av kunsten din.

Klem

Beata Ewa sa...

Så herlig kort med kreativ bakgrunn!
Jeg er SÅ ENIG med Anita! Du er virkelig en kunstner :-)

Connie sa...

Så utrolig flotte kort du har laget, og hvilken god begynnelse på noe som kommer til å bli min favoritt blogg til å følge :-)

Håper det er greit at jeg legger deg til min bloggliste, snuppa :-)

Stor klem Connie

Anka sa...

Så lekkert!!! Grattis med bloggen! Skal bli kjekt å følge med her inne på alle de flotte kunstverkene dine. Og du, er det greit om jeg legger deg til blogglista mi?

limogglitter sa...

Takk for hilsener! Bare hyggelig at dere vil legge meg til på listene deres! Takk!

HegeT sa...

Hei Hanne.
Så superflott bakgrunn, og kort!!!!
Og gratulerer med ny blogg.....

Her kommer jeg nok til å være flua på veggen, og titte på alt du lager. For det er så lekkert alt sammen!!!!!!!

Linker deg til siden min jeg....

Stor klem fra
HegeT

T's Creations sa...

Artig! :)
Hvorfor akkurat neglolje? :)

Ruth sa...

Endelig kom bloggen din Hanne! Kjempeflott! Og for noen nydelige kort du har laget, likte spesielt godt dette kortet, "enkelt" og nydelig. Herlig farge. Enig med de andre over her, du er en virkelig kunstner Hanne!

Klem-klem

Anne Bente sa...

Noe så vakkert - nydelig - kreativt osv. Jeg kan bruke alle suprlativer uten å klare å si hvor flott jeg synes dette kortet er.. Både bakgrunne, stemplingen og pyntingen er perfekt! Kjenner det klør i fingrene etter å eksperimentere med nye bakgrunner!

Tracy sa...

Hanne, this card is so pretty and peaceful. I love the blue! Your blog is amazing, I am envious!!

stamp and scrape sa...

This is gorgeous - lovely colours and dimension.

I came from 2Peas to see more of your work, and was not disappointed!!

Ros